دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دیگه فقط غم

بد:عموی مادر همسر گرامیم فوت فرمودند البته من اصلا ندیده بودمش ولی خوب ختم و شب هفت و این چیزا ادم رو ناراحت میکنه دیگه!!

بد:شب دومین سالگرد فوت مادر بزرگ همسر گرامی بود!

بد:دیشب دوست مامانم که تومور مغزی داشت هم فوتید!

پس .ن .دیگه از هر چی مرگه خسته شدم انگار این اضرائیل خان با ما لج کرده٬شما دوستای گلم با قلبای پاکتون دعا کنین بالا غیرتا ما رو از یادش بره دیگه طرف خونواده ی ما نیاد.آخه من جوون نو عروس باید هفته ای یه دفعه برم بهشت زهرا!!!!!!!!!!!!


یگانه تسکین دهنده ی آرزو های طلایی دو چیز است:

صبر و امید

ما که امیدواریم اخه خدا بزرگه!

نظرات 2 + ارسال نظر
سبله شنبه 10 آذر 1386 ساعت 07:25 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

بابا جون اخه به ما چه که اعزرائیل خان اینقدر به ما نظر داره باید همه ی موش چی چی ها دعا کنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نیما دوشنبه 12 آذر 1386 ساعت 11:43 ب.ظ http://www.baran2020.blogfa.com

سلام
یکم خلوت ترش کردم اگه لطف کنید بگین که دیگه چیکارش کنم ممنون میشم من منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد