دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دانستنیها ۱۴

۱۴.اصول موفقیت 

 

۱.به اهداف بزرگ بیندیشید. 

۲.هوش و استعداد خود را باور کنید. 

۳.از فرصت ها و شانس های خود بهره برداری نمایید. 

۴.خواستن٬توانستن است. 

۵.غیر ممکن وجود ندارد. 

۶.کارهای بزرگ را آزمایش کنید. 

۷.تمام نیروی خود را در یک نقطه ی فکری متمرکز کنید. 

۸.از ضمیر نا خود آگاه خویش یاری بجویید.

نظرات 1 + ارسال نظر
م.مهتاب یکشنبه 26 آبان 1387 ساعت 09:00 ق.ظ http://www.mmahtab.blogfa.com

سلام دوباره
مثل این که سوع تفاهم پیش اومده
من خانومی نیستم یعنی اصولا پسرم گفتم که از اول فکر نکنی یه موقع سر کارت گذاشته ام تقریبا همه اونهایی هم که میاند وبلاگ من همه میدونند که من پسرم شما هم در جریان باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد