دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

عشق ناب

جانان من تو کیستی 

در جان من تو چیستی 

تو کیستی تو کیستی 

ای همدم تنهای من 

در فکر و در جان منی 

در چشم و در خواب منی 

آن منی آن منی 

ای روزن شب های من  

هر شب در آغوشت کشم 

من در خیال باطلم 

من تا سحر من تا سحر 

پس کی به فریادم رسی  

خالت خیال از سر ربود 

عشقت قرار از دل ربود 

تا عاقبت تا عاقبت 

سوزم به عشق ناب تو! 

امیر مشرف 

بهمن ۸۵

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید یکشنبه 16 فروردین 1388 ساعت 11:22 ق.ظ http://www.waheed.blogsky.com

سلام!
درسته من دوباره هم سر میزنم..... به وب من هم بیا.... وب شما خیلی قشنگه
تبادل لینک میخای؟؟؟؟ اگر اره به من بگو..... منتظرم...........بای بای....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد